Navigatie
Algemene voorwaarden voor www.stipenbloem.nl

Prijzen:
Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21 % BTW en exclusief verzendkosten. Prijswijzigingen voorbehouden. Ondanks grote zorgvuldigheid kan het voorkomen dat er een fout wordt gemaakt bij het invoeren van de prijs of kortingscode. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Artikelen:
Afmetingen op de website zijn bij benadering. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Artikelen worden zo goed mogelijk gefotografeerd, maar er kunnen kleine kleurverschillen optreden.

Betaling:
Je bestelling wordt in behandeling genomen, zodra het verschuldigde bedrag in zijn geheel op de bankrekening van Stip & Bloem is bijgeschreven. Bestellingen die met iDeal zijn betaald, worden direct in behandeling genomen.
Indien er binnen 5 werkdagen geen betaling is ontvangen, ontvangt de koper een herinnering. Wordt hieraan binnen 3 werkdagen geen gehoor gegeven, dan wordt de bestelling geannuleerd.

PayPal
Stip & Bloem heeft wel een PayPal account, maar vanwege de (relatief) hoge kosten heb ik er voor gekozen om deze betaalwijze niet aan te bieden via de webshop. Indien je je bestelling toch betaalt via PayPal, worden deze extra kosten achteraf aan je doorberekend: 3.4% van het aankoopbedrag, plus € 0,35.

Verzending:
Stip & Bloem werkt met variabele verzendkosten. Deze zijn opgebouwd uit portokosten, verpakkingskosten, administratiekosten en BTW. De verzendkosten worden automatisch berekend, op basis van gewicht en/of volume. Stip & Bloem brengt achteraf nooit extra verzendkosten in rekening, ook niet als de bestelling onverhoopt toch met pakketpost moet worden verzonden.
Waardevolle pakketpost wordt zonder meerprijs verzekerd verzonden. Sommige (kleine) artikelen zijn te waardevol om met brievenbuspost verzonden te worden, hierbij wordt automatisch pakketpost geselecteerd. De klant is zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste adresgegevens. Stip & Bloem is niet aansprakelijk voor zendingen die verloren zijn gegaan, of vertraagd zijn, als gevolg van verkeerd verstrekte adresgegevens.
Zodra de bestelling verzonden wordt, ontvang je een bevestiging van verzending. Indien de zending daarna niet binnen 3 werkdagen is ontvangen, verzoek ik je contact op te nemen met Stip & Bloem.

Levertijden / verzenddagen:
Alle post wordt met PostNL verzonden. Ik verzend dagelijks van maandag t/m vrijdag. PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag. Bestellingen (mits op voorraad) worden binnen 1 à 3 werkdagen verzonden.
Stip & Bloem kan deze bezorgtijden niet garanderen.
Door bijvoorbeeld drukte of groothandelbezoek wordt met name pakketpost soms een dag later verzonden.
Bestellingen waarbij 1 of meer artikelen niet op voorraad zijn (en waarbij dit in de productomschrijving staat aangegeven), worden in zijn geheel verzonden zodra alles op voorraad is. Deelleveringen zijn in overleg ook mogelijk, er kunnen dan wel extra verzendkosten worden berekend.
Tijdelijke wijzigingen in de levertijd worden op de homepage en in het bestelproces weergegeven.

Retourneren:
Retourneren binnen 14 dagen (gerekend vanaf het moment van bezorgen).
Ik verzoek je vriendelijk om eerst per mail contact op te nemen met Stip & Bloem.
Stuur het artikel retour naar: Stip & Bloem, JWC Bloemstraat 45a, 2406 VA Alphen a/d Rijn.
Voeg een kopie van de factuur of orderbevestiging bij (eventueel op te vragen via info@stipenbloem.nl), of het ingevulde retourformulier.
Het artikel/de artikelen dient/dienen ongebruikt te zijn en opnieuw verkocht te kunnen worden. Artikelen die onverkoopbaar zijn geworden door bijvoorbeeld een beschadigde verpakking, vlekken, of andere gebreken/beschadigingen, worden door Stip & Bloem niet gecrediteerd.
Textielproducten die niet fris meer ruiken, maar naar bijvoorbeeld etensluchten en/of sigarettenrook, worden door Stip & Bloem beschouwd als onverkoopbaar. Deze artikelen worden dan ook niet gecrediteerd.
De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar Stip & Bloem. Ik adviseer dan ook het pakket goed in te pakken en eventueel verzekerd te verzenden. Beschadigde retourzendingen worden door Stip & Bloem niet gecrediteerd.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper, tenzij Stip & Bloem een verkeerd artikel heeft geleverd, of het artikel gebreken vertoont. In dat geval zijn de kosten voor Stip & Bloem en ontvang je via de mail een verzendlabel. Let op: neem in dat geval eerst contact op via de mail! Indien je de bestelling zelf frankeert, worden deze kosten niet achteraf vergoed.
De koper kan in het geval van pakketpost bij Stip & Bloem om een retourlabel vragen. De kosten hiervan bedragen € 6,25 incl BTW voor een onverzekerde zending en € 6,75 incl BTW voor een verzekerde zending. Deze kosten worden verrekend met het door Stip & Bloem uit te keren bedrag.
Zorg er voor dat de retourzending voldoende is gefrankeerd. Vraag eventueel advies bij Stip & Bloem of het postkantoor. Indien de zending onvoldoende is gefrankeerd, kan PostNL een boete opleggen. Dit wordt door Stip & Bloem verrekend met het terug te storten aankoopbedrag.
Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, worden de bij de bestelling betaalde verzendkosten teruggestort. Indien een gedeelte van de bestelling wordt geretourneerd, wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort.
Indien er gratis is verzonden in verband met een besteding van € 50,= of meer en er worden artikelen geretourneerd, waardoor het nieuwe orderbedrag lager uitkomt dan € 50,=, dan worden er alsnog verzendkosten berekend. Deze verzendkosten worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.
Zodra het artikel/de artikelen onbeschadigd en voldoende gefrankeerd door Stip & Bloem zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. Indien er geen bankgegevens worden opgegeven, wordt het bedrag via mijn iDeal provider teruggestort op de rekening die voor de betaling is gebruikt.
Indien de zending onvoldoende gefrankeerd was, kan de terugbetaling een vertraging geven tot maximaal 14 dagen.

Garantie:
Uiteraard geeft Stip & Bloem garantie op de door haar verkochte artikelen. Ik handel deze klachten zelf af, je wordt dus niet doorverwezen naar een leverancier.
De duur van deze garantie verschilt per artikel(groep). Mocht een artikel binnen de in alle redelijkheid verwachte levensduur kapot gaan of gebreken vertonen, neem dan contact met mij op. We zoeken samen naar een oplossing.
Stip & Bloem behoudt zich het recht voor artikelen eventueel te laten repareren, vervangen of (gedeeltelijk) te crediteren. Op ritsen en druksluitingen wordt maximaal 3 maanden garantie gegeven.

Schade/breuk:
Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met Stip & Bloem, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen na aflevering van de bestelling. Hierna kan ik niet meer garanderen dat de schade vergoed wordt. Stip & Bloem kan om foto`s van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door Stip & Bloem niet vergoed!





Stip & Bloem behoudt zich het recht voor om de algemene voorwaarden te wijzigen.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2013 - 2017 Stip & Bloem Gifts & Lifestyle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel