Navigatie

NL: Briefpost vanaf € 1,75 • Pakketpost € 5,95 • gratis verzenden vanaf € 50,=
• alles via PostNL •

Stip & Bloem werkt met variabele verzendkosten. Deze zijn opgebouwd uit portokosten, verpakkingskosten, administratiekosten en BTW. De verzendkosten worden automatisch berekend, op basis van gewicht en/of volume. Stip & Bloem brengt achteraf nooit extra verzendkosten in rekening, ook niet als de bestelling onverhoopt toch met pakketpost moet worden verzonden. 

Waardevolle of breekbare pakketpost wordt zonder meerprijs verzekerd verzonden. Sommige (kleine) artikelen zijn te waardevol om met brievenbuspost verzonden te worden, hierbij wordt automatisch pakketpost geselecteerd.

Verzendkosten Nederland:

  • Brievenbuspost: € 1,75 tot € 3,99 per bestelling (met PostNL, afhankelijk van het gewicht)
  • Pakketpost: € 5,95 per bestelling. (met PostNL, je ontvangt een track & trace code).
  • Gratis verzenden voor bestellingen vanaf  € 50,=. 

Verzendkosten Belgie & Duitsland:

  • Brievenbuspost tot 100 gram: € 4,45 per bestelling (met PostNL)
  • Pakketpost : € 7,95 per bestelling. (met PostNL, je ontvangt een Track & Trace code). 
  • Gratis verzenden voor bestellingen vanaf  € 75,=.

Verzendkosten Frankrijk:

  • Pakketpost : € 16,95 per bestelling. (met PostNL, je ontvangt een Track & Trace code). Gratis verzenden voor bestellingen vanaf  € 125,=.

Verzendkosten overige landen:

  • Afhankelijk van het gewicht, de omvang en de waarde van de zending. Informeer even naar de tarieven.

Bestellingen voor Duitsland, België & Frankrijk kunnen gewoon via de webwinkel worden geplaatst. Neem voor andere landen even contact op voor de juiste tarieven. 

Minimum bestelbedrag: 

Om kostendekkend te kunnen werken, is er een minimum bestelbedrag van € 5,= exclusief verzendkosten ingesteld.

Levertijden / verzenddagen:

  • Alle post wordt met PostNL verzonden. PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag. Bestellingen (mits op voorraad) worden binnen 1 à 3 werkdagen verzonden. In de winkelwagen staat de actuele levertijd.
  • Ik run Stip & Bloem alleen. Door bijvoorbeeld groothandelbezoek of privé omstandigheden kan het voorkomen dat ik een dag niet verzend. In principe verzend ik dagelijks (ma t/m vr). 
  • Bestellingen waarbij 1 of meer artikelen niet op voorraad zijn (en waarbij dit in de productomschrijving staat aangegeven), worden in zijn geheel verzonden zodra alles op voorraad is. Deelleveringen zijn in overleg ook mogelijk, er kunnen dan wel extra verzendkosten worden berekend.
  • Tijdelijke wijzigingen in de levertijd worden op de homepage en in stap 1 van het bestelproces weergegeven.

Schade/breuk:

Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met Stip & Bloem, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen na aflevering van de bestelling. Hierna kan ik niet meer garanderen dat de schade vergoed wordt. Stip & Bloem kan om foto's van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door Stip & Bloem niet vergoed!

Wijze van verpakken en verzenden:

Stip & Bloem probeert verpakkingsmaterialen zoveel mogelijk opnieuw te gebruiken. Verzenddozen kopen vind ik zonde, ik recycle liever. Nieuwe dozen zien er dan wel mooier/professioneler uit, maar de extra kosten zou ik door moeten berekenen in de verzendkosten of in de producten. Door dit hergebruik kunnen de verzendkosten zo laag mogelijk worden gehouden én voorkomen we verspilling. 

 

Er wordt bij Stip & Bloem niet gerookt en er zijn geen huisdieren aanwezig.

© 2013 - 2017 Stip & Bloem Gifts & Lifestyle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel