Navigatie

Klik hier voor het retourformulier. Vul dit formulier in en voeg het toe aan de retourzending. Ik verzoek je retouren van te voren te melden via info@stipenbloem.nl. 

Lees eerst onderstaande voorwaarden even door!

Voorwaarden voor retourneren:

  1. Retourneren binnen 14 dagen (gerekend vanaf het moment van bezorgen).
  2. Ik verzoek je vriendelijk om eerst per mail contact op te nemen met Stip & Bloem.
  3. Stuur het artikel retour naar: Stip & Bloem, JWC Bloemstraat 45a, 2406 VA Alphen a/d Rijn.
  4. Voeg een kopie van de factuur of orderbevestiging bij (eventueel op te vragen via info@stipenbloem.nl), of het ingevulde retourformulier.
  5. Na het aanmelden van de retour, heb je 14 dagen de tijd om het pakketje te retourneren. 
  6. Het artikel/de artikelen dient/dienen ongebruikt te zijn en opnieuw verkocht te kunnen worden. Artikelen die onverkoopbaar zijn geworden door bijvoorbeeld een beschadigde verpakking, vlekken, of andere gebreken/beschadigingen, worden door Stip & Bloem niet gecrediteerd.
  7. Textielproducten die niet fris meer ruiken, maar naar bijvoorbeeld etensluchten en/of sigarettenrook, worden door Stip & Bloem beschouwd als onverkoopbaar. Deze artikelen worden dan ook niet gecrediteerd. 
  8. De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar Stip & Bloem. Ik adviseer dan ook het pakket goed in te pakken en eventueel verzekerd te verzenden. Beschadigde retourzendingen worden door Stip & Bloem niet gecrediteerd.
  9. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper, tenzij Stip & Bloem een verkeerd artikel heeft geleverd, of het artikel gebreken vertoont. In dat geval zijn de kosten voor Stip & Bloem en ontvang je via de mail een verzendlabel. Let op: neem in dat geval eerst contact op via de mail! Indien je de bestelling zelf frankeert, worden deze kosten niet achteraf vergoed. 
  10. Zorg er voor dat de retourzending voldoende is gefrankeerd. Vraag eventueel advies bij Stip & Bloem of het postkantoor. Indien de zending onvoldoende is gefrankeerd, kan PostNL een boete opleggen. Dit wordt door Stip & Bloem verrekend met het terug te storten aankoopbedrag. 
  11. Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, worden de bij de bestelling betaalde verzendkosten teruggestort. Indien een gedeelte van de bestelling wordt geretourneerd, wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort.
  12. Indien er gratis is verzonden in verband met een besteding van € 50,= of meer en er worden artikelen geretourneerd, waardoor het nieuwe orderbedrag lager uitkomt dan € 50,=, dan worden er alsnog verzendkosten berekend. Deze verzendkosten worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.
  13. Zodra het artikel/de artikelen onbeschadigd en voldoende gefrankeerd door Stip & Bloem zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. Indien er geen bankgegevens worden opgegeven, wordt het bedrag via mijn iDeal provider teruggestort op de rekening die voor de betaling is gebruikt.
  14. Indien de zending onvoldoende gefrankeerd was, kan de terugbetaling een vertraging geven tot maximaal 14 dagen.
  15. Stip & Bloem accepteert geen zendingen die onder rembours zijn verzonden. 
  16. Ruilen? Dit wordt gezien als twee aparte bestellingen. De verzendkosten van zowel de retourzending als de nieuwe zending voor rekening van de klant. 

 

Garantie:

Uiteraard geeft Stip & Bloem garantie op de door haar verkochte artikelen. Ik handel deze klachten zelf af, je wordt dus niet doorverwezen naar een leverancier.

De duur van deze garantie verschilt per artikel(groep). Mocht een artikel binnen de in alle redelijkheid verwachte levensduur kapot gaan of gebreken vertonen, neem dan contact met mij op. We zoeken samen naar een oplossing. 
Stip & Bloem behoudt zich het recht voor artikelen eventueel te laten repareren, vervangen of (gedeeltelijk) te crediteren. Op ritsen wordt maximaal 3 maanden garantie gegeven.

Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met Stip & Bloem. Stip & Bloem kan om foto's van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door Stip & Bloem niet vergoed!


Schade/breuk:

Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met Stip & Bloem, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen na aflevering van de bestelling. Hierna kan ik niet meer garanderen dat de schade vergoed wordt. Stip & Bloem kan om foto's van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Bewaar ook alle verpakkingsmaterialen en maak foto's van hoe je de zending hebt ontvangen (buitenkant verpakking inclusief verzendlabel, binnenkant verpakking inclusief verpakkingsmateriaal en foto's van de schade aan het artikel of de artikelen).
Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door Stip & Bloem niet vergoed!

 

© 2013 - 2017 Stip & Bloem Gifts & Lifestyle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel