Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stipenbloem.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2013 - 2021 Stip & Bloem Gifts & Lifestyle | sitemap | rss

De webshop is momenteel gesloten ivm een uitvaart en aansluitend vakantie. Er kan niet besteld worden en afhalen is niet mogelijk. Vanaf vrijdag 10 december kan er weer besteld worden en vanaf maandag 13 december gaan we weer verzenden. Als je bent ingelogd, kun je artikelen wel opslaan bij je favorieten zodat je ze gemakkelijk terug kan vinden als de webshop weer open gaat. Excuses voor het ongemak.